FAQ

Ik heb een aantal specifieke vragen die op deze website niet beantwoord zijn, hoe kan ik deze het beste stellen?
Wij ontvangen uw vragen graag via email en zullen deze spoedig beantwoorden. Telefonisch worden geen prijsopgaven gedaan, u kunt hiervoor het offerteformulier invullen op onze website.

Ik weet nog niet precies wat ik wil laten drukken maar wil wel graag offertes aanvragen, kan dit?
In het opstellen van offertes gaat veel tijd zitten. Wij begrijpen dat het belangrijk is te weten wat de kosten zullen zijn. U kunt uitgaan van de volgende stelregel; hoe meer prints, hoe meer kleuren per print en hoe lager de oplage per print des te hoger de prijs. Voor het opmaken van een offerte vragen wij dan ook een compleet ingevuld offerteformulier. Vul HIER ons offerteformulier in.

Ik zou de kleding graag passen is dit mogelijk?
Als u bij ons een drukopdracht geplaatst heeft dan wel een offerte geaccordeerd heeft bieden wij u graag de service en tijd aan om bij ons de verschillende modellen te komen passen. U kunt hiervoor een afspraak maken via email. Onze collectie is groot en van ieder model is een sample aanwezig. We adviseren u graag over pasvorm en kleurcombinaties.

Verlenen jullie ook grafische diensten?
Katoenfabriek ontwerpt niet voor derden.
Aan al onze klanten vragen wij een digitaal drukbestand van minimaal 300 dpi. Mocht er in dit bestand een kleine wijziging worden aangebracht dan kunnen wij kijken in hoeverre we u hiermee van dienst kunnen zijn. Gaat het om het drukken van een tekst dan kunt u een lettertype bij ons uitkiezen en hoeft u geen bestand aan te leveren.

Ik ga een eigen t-shirt/mode label starten, wat kunnen jullie voor mij betekenen?
We adviseren u onze volledige website door te lezen. Als het artwork concreet is maken we graag een offerte voor u, vul hiervoor het offerteformulier in. Katoenfabriek vervaardigt geen kledingstukken, wij zijn een textieldrukkerij.

Kunnen jullie ook all-over kleding bedrukken?
Bij een kledingstuk dat all-over bedrukt is, is eerst de stof bedrukt om er vervolgens het gewenste kledingstuk van te maken. Het all-over bedrukken van een kant en klaar kledingstuk is niet mogelijk bij Katoenfabriek.

Bezorgen jullie ook bestellingen?
Orders boven de 750 euro ex.btw worden franco geleverd binnen Nederland. Uw bestelling wordt dan per koerier aan u geleverd op een afgesproken tijdstip. Wij maken hierbij gebruik van duurzaam vervoer via de Fietskoerier Utrecht. Mocht het toch nodig zijn een bestelling geleverd te krijgen dan kunt u uiteraard op een afgesproken tijdstip een koerier onze kant op sturen of uw bestelling door ons laten verzenden met TNT post, u betaalt dan zelf de verzendkosten.

Wij zoeken een sponsor, zijn jullie geïnteresseerd?
Dit is een van de meest gestelde vragen. Daar wij maatschappelijk betrokken zijn en ons inzetten voor het milieu vragen wij ook begrip voor het gegeven dat wij helaas niet “ja” kunnen antwoorden op de meeste sponsor aanvragen. Katoenfabriek werkt wel graag aan partnership. In goed overleg kunnen we vaak tot een samenwerkingsverband komen dat voor beiden partijen vruchten afwerpt. Mail ons uw voorstel.

Geven jullie ook workshops?
Wij geven op locatie workshops, wij komen dan met een mobiele textieldrukkerij naar uw bedrijf of evenement. Mail ons voor meer informatie!

Ik zou graag onbedrukt textiel bestellen, is dit mogelijk?
Wij zijn premium dealer van onze textiel leveranciers.
Alle modellen uit onze collectie zijn bij ons ook onbedrukt te koop.
Vanaf een enkel stuk tot grote aantallen.

Wat zijn de wasvoorschriften?
Al onze druktechnieken blijven prachtig in de was, mits u de wasvoorschriften opvolgt. Wij adviseren u om de kleding binnenste buiten te wassen op 30 graden, het mag niet in de droger. In al ons textiel vindt u tevens een label met deze wasvoorschriften.

Ik heb een foto/plaatje/tekening niet digitaal, kan ik deze toch laten drukken?
Ja zeker. U kunt de foto laten inscannen bij een copyshop en digitaal op een stick laten zetten of direct naar ons laten mailen.

Ik heb een compliment, waar kan ik ermee terecht?
Fijn dat u ons een compliment wilt geven en tevreden bent over uw aankoop of ons drukwerk! We ontvangen graag een foto om te posten op social media. Stelt u ook uw vrienden van ons op de hoogte?

Ik heb een klacht, waar kan ik ermee terecht?
Wat jammer dat u niet tevreden bent! We vernemen graag via email van u wat eraan schort en zullen dan samen met u een goede oplossing vinden. Onze algemene voorwaarden kunt u hier bekijken.